zondag 18 april 2010

knobbelgans



5 opmerkingen:

  1. Proficiat met uw blog!!!
    Ik zal een regelmatig bezoeker worden:-)
    De eerste foto mag er al zijn.
    Mooi in't licht met donkere achtergrond.
    Onderwerp komt er goed uit.
    De lichte hoek rechts boven vraagt wel wat aandacht, maar dat kan desgewenst nog aangepast worden.
    In elk geval toch een knap begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoontje om te beginnen!
    Mooi licht, maar voor mij werkt ook de achtergrond wat storend. Zowel die gans links in de hoek als die gele vlek rechts.
    Goede start gepakt.... nu volhouden hé, ik kom regelmatig piepen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, nu ik het zo bekijk stoort mij dat ook. Maar ik was al zo overweldigd dat die gans zijn kop er al redelijk goed opkwam, dat ik die achtergrond compleet gemist heb.
    Beginnersfout, laten we het zo maar noemen.
    Alvast bedankt voor de positieve noot.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat!!!! uw blog is een feit,ben er zelf blij om en ik ben best fier op mijn ventje.
    hopelijk beleven we er samen nog veel plezier aan(aan het maken van de fotootjes dan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerst en vooral proficiat !! Da zien er ier ferme foto's uit . En ja, dit komt dan ook uit mijn mond : ik vind da juist het schone eraan dat de achtergrond zo wazig is . Maarja, veel ken ik er in ieder geval nie van . MAAR : nu weet ik waar ik moet zijn als ik eens mooie foto's van de motocross wil :-)

    Doe zo verder zou ik zeggen (int engels klinkt da mooier, maar kan da nie schrijven) hehehe

    BeantwoordenVerwijderen