zaterdag 1 mei 2010

Bont Zandoogje

4 opmerkingen:

  1. Ik weet het, dat is zeker niet den beste foto van een Zandoogje. Maar hij poseerde niet zo gewillig en zat nogal verscholen tussen de begroeiing. Ik heb mijn best gedaan om hem naar omstandigheden zo goed mogelijk in beeld te brengen. Foto is ook redelijk gecropt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem voor uw eerste vlinder zeker nie slecht!
    Scherpte ligt goed op het oog, vooraan de ruimte gegeven.
    Het oog (sterk punt) staat vrij centraal.
    Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ja, uw titelblok ziet er veel beter uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker niet mijn favoriete foto, maar idd... voor Uw eerste vlinder niet slecht gedaan!
    Voor mij had de achtergrond nog iets waziger gemogen...

    BeantwoordenVerwijderen