dinsdag 11 mei 2010

Ga ... en vermenigvuldig u.

7 opmerkingen:

  1. Direct de daad bij het woord gevoegd (zie Uw opmerking bij mijn foto).... knap gedaan!

    Algemene opmerking : je hebt soms zo'n raar formaat van foto vind ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik weet het meiske, maar naar het publicatieformaat zie ik niet echt om. Zeg maar vrije interpretatie of zoiets,
    bestaan er vaste regeltjes qua formaat ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bwa... vaste regels is veel gezegd, maar 2/3 - verhouding of vierkant dat oogt het mooist vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie zachte opname en achtergrond!

    Persoonlijk denk ik dat het de foto zou versterken als deze niet zo centraal in beeld stond.
    In de foto van Tine zit wel wat meer actie, maar je moet wel ne goeie blazer bij hebben hé ;-)

    Het formaat houd ik ook op 1/1, 2/3 of 3/2

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat pluisje aan de linkerkant: super! dat ding maakt heel de foto. Anderzijds weet ik niet goed wat ik moet denken van het uitgebrande wit...
    wat het formaat betreft: ik deed dat vroeger ook, mezelf niks aantrekken van de verhoudingen. maar daar ben ik toch vanaf gestapt. de "geijkte" verhoudingen ogen inderdaad het beste.

    ps: ook ne schone groene achtergrond doek... met verloop zelfs ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awel Bekie, nu je het zegt zie ik het ook, ik moet eerlijk bekennen dat het mij niet was opgevallen. Het is er aan te zien dat ik nog veel moet bijleren, maar daarom zijn we hier hé, om te leren van de meesters! Wat die formaten betreft, daar ga ik inderdaad trachten op te letten dan, ik wil echt geen dissident buitenbeentje zijn.
    Ik heb daar verder niet bij stilgestaan en deed maar iets.
    ps: dat van die achtergronddoek da was puur natuur zenne, tenzij dat lachend bedoeld was.
    In alle geval bedankt voor de goede raad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. da van da bijleren valt wel mee hoor. ik denk dat ik van uw natuurfotografie meer kan bijleren dan gij van mij ;)
    ja dat van die achtergronddoek was om te lachen, maar je zou niet de eerste zijn die zoiets buiten gaat afplukken om daarna binnen in de studio de perfecte shot eruit te halen.
    anyway, er staan veel knappe dingen op uw blog.

    BeantwoordenVerwijderen