zondag 30 mei 2010

Hier kras ik mijn mooiste lied !

5 opmerkingen:

  1. raar, hij lijkt wel opgezet ;)
    toch vieze vogels vind ik dat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kunnen ni allemaal toppers zijn, misschien heb je wel wat gelijk, publiceren om te publiceren is verkeerd bezig. Moet er trouwens nog es dringend op uit trekken!
    Typisch beginnersfouten zeker, ik ga trachten het niveau wat op te krikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent toch goed bezig Ludo?
    Ik denk niet dat Bekie het tegendeel wil zeggen met zijn opmerking...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, dat dacht ik ook niet zenne Tine, ik spreek eigenlijk uit eigen gevoel. Ik vind van mezelf dat ik een beetje selectiever te werk moet gaan en kwal. boven kwan. moet stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pose, in echt in zijn biotoop (op de schouw :-)

    BeantwoordenVerwijderen