zondag 30 januari 2011

Kijk is naar het vogeltje...

6 opmerkingen:

  1. Alles scherp behalve 't kopke... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, dat heb ik al eens uitgelegd, ni aan te doen onder de huidige omstandigheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'k weet het... ik val in herhaling .... maar 't is gewoon zonde...
    Moet toch lukken om die kopkes scherp te krijgen? Bij ons zitten die ook niet stil en lukt het toch af en toe eens (denk ik toch?) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. natuurlijk moet dat lukken, maar het is niet zozeer het scherpstellen, wel het gegeven dat er op die plaats vrij licht is. Daardoor zit ik zelfs op 800 iso en lensdiafragma bijna volledig open met lange sluitertijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeps, moest natuurlijk zijn "vrij weinig licht is"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. da koppeke was natuurlijk weer "nee" aan't schudden zo van "allee, daar zit 'em weer se"...

    ik vind het wel ne leuke, gewoon omdat dit de eerste foto is die ik zie waar het vogeltje u aankijkt...

    BeantwoordenVerwijderen