vrijdag 27 april 2012

The fly


4 opmerkingen:

  1. nen dooie ? of ene uit de vriezer ?
    staat precies niet echt vast op z'n pootjes he :)
    ofwel serieus veel gezopen, dan ben ik ook zo

    enfin, als ge het dan toch zo doet, statiefke erbij & diafragma helemaal dichtnijpen, f/22 of zo. dan hebt ge een grotere scherptediepte.
    voor de rest, die witte puntjes storen ook wel wat dus vie mogen voor mijn part weg.

    pas op: 't blijft ne maffe foto he ! maar ik mep ze evengoed nog altijd plat zulle ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ni dood en ni uit de vriezer, gezopen da weet ik ni, maar hij heeft precies wel een lam pootje hé. Ik was uit verveling wa in den hof aant rondlopen en deze zat op de tuinstoel, zodus. En die witte puntjes die zaten er, tja. Wa dat statiefke betreft daar had ik echt geen goesting voor om dat allemaal... t'is een heel gedoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geslaagde!
    Mooi gespeeld met de scherptediepte
    Ik ben fan van dit soort fotografie: het oog of de kop scherp de rest onscherp.
    Een klein streepje zon erop had hem misschien wat levendiger gemaakt, toch in orde hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen