woensdag 18 december 2013

Ik wil op tijd zijn...


7 opmerkingen:

  1. En op tijd ben je Ludo :-) Ik moet hem nog zetten.

    Ook voor jou een paar hele fijne feestdagen en mooi maar vooral gezond 2014.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ludo.

    De sneeuwpoppen staan er lekker warm bij.
    Hele leuke dagen en een heel mooi 2014 toegewenst.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed op tijd.... !! Voor u 't zelfde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor u prettige feestdagen en ook dit jaar weer goei fotos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi LUdo,
    ik reageer op mijn blog altijd terug maar dat weet je misschien niet. daarom ook maar het antwoord op je vraag hier ook neergezet :-)

    Ik heb deze met de Sony telelens G 70-400 F4-5.6 G SSM gefotografeerd.
    Deze heeft een grotere lichtdoorlaatbaarheid dan de Sigma 150-500.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt daarvoor, de Sony is waarschijnlijk ook scherper, toch? Ik fotografeerde vroeger ook met Sony ( A580 en A77), dan ben ik overgestapt op Canon.

      Verwijderen
    2. De Sony is inderdaad scherper. mag ik vragen waarom jij overgestapt ben van de Sony naar de Canon?

      Verwijderen