woensdag 29 januari 2014

Speciale gast in de tuin


Vandaag een speciale gast in onze tuin, een Australische diamantduif, deze worden in onze contreien nogal eens gehouden als sierduif, ik vermoed dat ze ergens uitgebroken is. In eerste instantie dacht ik dat het beestje ziek was, bij het dichterbij komen zag ik wel dat ze alert was, nog een stapje dichter vond ze blijkbaar teveel van het goede en vloog op. Ik hoop dat het duifje zijn escapade overleeft, in een al te propere omgeving zat het beestje volgens mij niet, te zien aan de met vogelpoep besmeurde poten.

4 opmerkingen:

  1. Mooi beestje ! Dat heb je weer goed gezien en gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ludo.

    Wat een mooie duif.
    Prachtige ogen

    Mooie foto.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.... wat een gaaf beestje Ludo, maar ook echt heel mooi gefotografeerd! Mooi standpunt en ook heerlijke kleuren en een mooie zachte achtergrond.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige duif is dat Ludo. Mooie serie. Ik hoop ook dat hij het overleeft. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen