woensdag 18 november 2015

Nog tuinvogels



Er is zelfs een getrouwde pimpel bij.









Een verzameling tuinvogels, dit zijn zowat de meest geziene bezoekers in onze tuin.
Ook nog wat Roodborstjes, een Heggenmus en ook een Zwarte mees, maar dat is een moeilijke klant, die heb ik nog niet kunnen vastleggen. Ook een verdwaalde Kuifmees en een Winterkoninkje die mij vereerden met een (heel) kort bezoekje.
Nu nog een goed plaatsje ergens in de tuin vinden met een rustige background, dan zijn we weeral gelukkig. W
ees dus  niet te kritisch voor de rommelige achtergrond, dit was eigenlijk meer bedoelt om de nieuwe tele te testen.

4 opmerkingen:

  1. Mooie serie van je tuinvogeltjes Ludo, de achtergrond heb je natuurlijk niet altijd voor het kiezen.
    De kuifmees is hier in de tuin nog nooit op bezoek geweest, die mag van mij meteen komen ;-))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mij hoor je niet klagen
    in de natuur is het gewoon rommelig :-) maar een egale achtergrond is natuurlijk leuk
    toch is het genieten van deze fotomodellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ludo.

    Deze vogels heb je prachtig op de foto gezet.
    Mooie vogeltjes stuk voor stuk.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad in jullie tuin (Had de vraag gesteld in een nieuwer blog) maar hier zie ik het antwoord :-) Heerlijk om zoveel verschillende vogels in je tuin te hebben :-)

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen