vrijdag 1 juli 2016

Macrolens weer defect!!

Mijn 150mm macrolens weer kapot. Na de eerste herstelling (4 weken) wegens een defect aan de stabilisatie (lens rammelde als een blikken bus waar knikkers ingestopt zijn), Na de herstelling geen gerammel meer maar de lensstabilisatie werkte ook ni meer... Grrrr.  Allez,  maar terug naar Antwerpen karren om de lens  een tweede maal te laten herstellen... Pffff!

Slecht nieuws.... na informeren zei men mij dat er vertraging is in de aanlevering van wisselstukken en dat het nog wel ff kan duren ...Aaaaaaah, (lens is ondertussen weeral 4 weken in herstelling)
Jongens toch!!!

5 opmerkingen:

  1. ppfff, straks is het goedkoper een nieuwe te kopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig is het nog in garantie An, en die nieuwe heb ik al gekocht, maar dat is een 90mm, terwijl 150mm toch beter is omdat je dan iets verder van je onderwerp kan blijven.

      Verwijderen
  2. Hoi Ludo.

    Dat is goed balen.
    Net nu je ook zo,n mooi stukje natuur had ontdekt om mooie macros te kunnen gaan maken.

    4 weken is echt lang.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaiiii... dat is geen leuk nieuws! Wat zeg ik, dit is verschrikkelijk nieuws!
    Ik schoot wel in e lach om je plaatejs hoor hahahahahaha...... sorry.
    Gelukkig is het nog in de garantie maar weet je ook waarom je lans kapot was?

    Grt. Helma

    BeantwoordenVerwijderen