maandag 5 juni 2017

Op wandel in "Het Merkske"

Behalve deze dan, die zat gewoon thuis van op de gele papiercontainer naar mij te kijken.






Het was drummen aan de drankautomaat...

Dames, dames... mag ik er ook even bij, ik heb ook dorst mijn gedacht.

Lantaarntje

En deze, die werd in de tuin op de plaat gezet.


Mooie libel... lelijke achtergrond, het kon niet anders want deze zat aan de overkant van de gracht en ik kon er niet beter bij. Jammer!
Lantaarntje

Kleine vuurvlinder
18+... Parende Langlijfjes

6 opmerkingen:

  1. Hoi Ludo.

    Mooi de diertjes allemaal Ludo.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Ludo ja zulke wandelingen mis ik erg maar ik loop gewoon met jou mee en geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fantastisch toch
    wat heb jij al diverse kleine beestjes gezien
    en ze staan er allemaal mooi op

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie reeks Ludo! Allemaal met de tamrom?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een hele mooie serie Ludo.
    Wat staat de snuitkever er prachtig op, die springt er uit voor mij.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ludo,
    dit is weer een prachtige varia van veel verschillende diertjes. En net als Tinie vind ik de snuitkever er echt bovenuit springen. Prachtige platen.

    Groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen