woensdag 12 juli 2017

Beestenboel













7 opmerkingen:

  1. Prachtig macro werk Ludo.
    Foto nr. 3 springt er uit voor mij, zonder de andere te kort te doen.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ludo.

    Prachtig hoe mooi je alles op de foto hebt gezet.
    Foto 4 en 5 is een erg mooi vlindertje.
    Prachtig hoe mooi close de insecten er ook opstaan.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ludo wat ben jij hier toch goed in ,mij gaat het steeds slechter af om mijn toestel stil te houden e je statief sleep je ook niet altijd mee, toch een beetje meer gaan doen want als ik dit ziet. geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het compliment Bas, maar je mag de moed niet laten zakken. Ik kan mijn toestel ook niet altijd stilhouden hoor, en inderdaad een statief meeslepen doe ik ook niet zo gauw, om niet te zeggen quasi nooit. Een troost Bas, bij mij zitten er ook veel missers tussen.

      Verwijderen
  4. Wow... wat ene geweldige mooie serie en zo scherp. Het muntvlindertje is echt prachtig om te zien maar ook de andere diertjes.
    Vraagje: Weet jij wat dat voor diertje is in je eerste foto? Ik heb hem nl ook maar kan er niet achter komen wat dit nu is!.

    Groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Helma, ik heb geen enkel idee wat dit voor beestje is, ik heb mij ook al gek gezocht zonder resultaat.

      Verwijderen
    2. Hoi Helma, ondertussen ben ik er achter gekomen, het is een larve van een Gaasvlieg. Met dank aan Gardensafari!
      http://www.gardensafari.net/pics/sprinkhanen/micromus_variegatus_hs0_1111.jpg

      Verwijderen